http://www.mehreshargh.ir/

اطلاعات تماس

نشانی رودهن.روبروی پمپ بنزین قدیم.پاساژ عبدالهی.طبقه دوم
تلفـن 76507989 - 09011854757
سه-تار
تار
گیتار-الکتریک
دف
گیتار-الکنریک
پیانو
نی
سنتور
ویلن
موزیک

سخن روز

هنر هم مانند زندگى فقط آزادى و پيشرفت است (بتهون)

آگهی ها

اخبار

اجرای گروه بزرگ مشکات در بزرگداشت استاد علیزاده

مراسم بزرگداشت استاد حسین علیزاده در شهرستان دماوند 17 دی ماه 1395 برگزار شد.این مراسم که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت یکی از چهره های شایسته در عرصه هنر موسیقی ایرانی جناب استاد حسین علیزاده،در سالن سینما پرستوی دماوند برگزار شد و با استقبال بی نظیر مردم،هنرمندان و دوستداران هنر رو به رو شد.در ابتدای مراسم جناب آقای محمود پور دیوان بیگی مقدم ریاست محترم اداره ارشاد اسلامی شهرستان دماوند به اهمیت برپایی اینگونه مراسمات و قدردانی از اساتید کشورمان اشاره کردند و همچنین به جایگاه هنر در زندگی امروزه و تاثیر آن در روحیات انسان به ویژه کودکان و نوجوانان اشاراتی داشتند.
سپس آقای اکبر آقا میرزایی مسئول دفتر اداره ارشاد اسلامی رودهن ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ استاد حسین علیزاده از مسئولین و گروه مشکات نیز تشکر و قدردانی کردند.
منصور کیوان جو مدیر گروه مشکات نیز ضمن تشکر از مردم و مسئولین محترم و همه عوامل گروه در رابطه با چگونگی تاسیس گروه مشکات و نحوه فعالیتهای این گروه چهل نفره که برای اولین بار در منطقه روی صحنه می رود توضیحاتی ارائه داد.
در پایان گروه مشکات با اجرای قطعه برفراز به آهنگسازی و تنظیم پویان نظیفی به استاد علیزاده تقدیم شد و سپس به اجرای دو قطعه دیگر از ساخته های استاد حسین علیزاده پرداخت که با تصنیف زیبای آزادی کار خود را خاتمه داد.
لازم به ذکر است این برنامه با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و مساعدت شورای محترم شهرستان دماوند و همکاری دو قطب فرهنگی منطقه آموزشگاه موسیقی مهر شرق و چکاوک و به مدیریت منصور کیوان جو و سرپرستی میثم کربلایی و تنظیم پویان نظیفی انجام شد.
امید است همواره شاهد چنین حرکت های فرهنگی هنری در منطقه باشیم.
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی